onsdag 22 april 2009

Älskade vår

Tillbaka i Umeå sedan snart en vecka och börjar nästan kännas som att jag inte har haft lov då allt fortsätter som vanligt. Våren tycker jag alltid är en tid då man planerar grejer att hitta på och det finns en massa saker att se fram emot. Nästa vecka ska jag åka till min bror i Uppsala och fira valborg och därefter händer alltid mycket på helgerna i maj tycker jag. Men samtidigt som man längtar till det och till sommaren vill jag inte att tiden ska gå nå fort då det känns så ovisst vad jag ska läsa till hösten och om jag får något sommarjobb eller inte.

Har inte tagit någon fin bild att lägga ut, men hittade denna och tänkte att kanske någon vill gissa vad denna bild föreställer, kräver ganska specifikt svar! Rätt svar blir att få den stora äran!:)

Jag tycker inte om löpning alls som träningsform och har varit duktig på att undvika det, men då vi kanske ska vara med i vårruset måste jag verkligen börja he ut mej.. det är bara att bita i det sura äpplet antar jag så kanske det går lättare sen..

10 kommentarer:

Amanda sa...

Det ser ut som tanklocket på min skoter! Så jag gissar på tanklock till skoter troligtvis en Artic:P

Åsa sa...

Haha va fubbigt du svarar.. ja det var specifikt nog, men tyvärr fel då det är eran andra skoter;) Men du får väl rätt för det snäll som jag är! Grattis!!:)

Amanda sa...

Attans, men den är också en artic:p

Åsa sa...

Ok det var mer än vad jag visste, vilken tur du fick rätt då!;) Lycka till på jobbet imorn!

Eva sa...

Tycker du har blivit lite d¨ålig på att uppdatera nu =) Vill ju se hur du har det i sommar!

Åsa sa...

Jo hihi man kan verkligen säga att jag är dålig på att uppdatera, har liksom gett upp bloggen nu då jag inte har några vovvar:( Det ska va för det då:)jag får se om jag tar nya tag eller inte! Du som skulle skaffa facebook a;)

Amanda sa...

Klart du måste uppdatera så jag kan hålla koll på dig, inte bara Eva som inte har Facebook:p

Åsa sa...

Nu har Eva facebook, så du får skylla dej själv som inte har det;) Om du skapar en blogg eller skaffar facebook så jag kan hålla koll på dej ska jag överväga det;)

Eva sa...

Åsa, det här är en order - uppdatera bloggen nu bums!

Åsa sa...

Sorry Eva, jag har inget speciellt att skriva om- har ju inga fotogeniska hundar som dej:P Om du hittar på nåt bra kanske..;)