tisdag 14 april 2009

Ännu en ledig dag

Solen sken idag med och jag har rakt blivit lite röd i ansiktet efter alla promenader ute med Zita.. har varit så skönt:) Men nu är hon återlämnad och allt är till det vanliga. Även pappa mjuknade väldigt mycket på slutet tyckte jag:) Hennes matte skulle höra av sej framöver om dom behövde min hjälp att passa henne. Har börjat se insekter ute nu.. tycker egentligen inte om dom men det ger starka vårtecken iaf! Zita blir helt tokig på att jaga dom.


Sally smyger sakta förbi, men det har gått över förväntan.

1 kommentar:

Mariell sa...

Halloj!

Vem är proffs i Chicago, jag bara undrar ;)?!?!

Har äntligen hittat receptet på den thailändska rätten i ananasarna som är så god:)!! Nu måste vi göra den till veckan kanske!!

Du måste länka till min receptblogg också, så alla på din blogg kan se det receptet också :)!